Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin świadczenia usług zapisów i przyjęć na wizyty stacjonarne i online określa zakres i warunki przyjęć na wizyty stacjonarne i online, umawiania i rezerwacji terminu wizyt za pośrednictwem strony internetowej: https://mindsetclinic.pl lub skorzystaniem z usługi darmowych konsultacji telefonicznych prowadzonych przez osobę pracującą w ośrodku w celu dobrania najodpowiedniejszego specjalisty do danej problematyki jaką zgłasza pacjent, gdzie taka wizyta jest finalnie umawiana telefonicznie i wpisywana w kalendarz, a pacjent o tym jest informowany i uzyskuje potwierdzenie email lub sms na swoje dane podane do kontaktu.
- Definicje
- Cennik – cennik Usług, udostępniany Pacjentowi na Stronie internetowej Usługodawcy;
- Pacjent – osoba fizyczna, który korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną i stacjonarnie przez Usługodawcę;
- Strona internetowa – strona Usługodawcy, służąca do umawiania i rezerwacji terminu wizyt, dostępna pod adresem https://mindsetclinic.pl;
- Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na udostępnieniu Pacjentowi możliwości umawiania i rezerwacji terminu wizyty drogą elektroniczną, telefonicznie, przez email lub sms której celem jest odbycie odpłatnej wizyty u danego specjalisty pracującego w którejkolwiek z placówek Usługodawcy w formie stacjonarnej lub on-line;
- Usługodawca – MindSet sp. z o.o., ul.Ogrodowa 48 lok. 2, 00-876, Warszawa, NIP 5273116589, KRS 0001110829, REGON 52889915.
- Aby móc korzystać z Usługi, należy zapoznać się dokładnie z treścią Regulaminu oraz zaakceptować jego warunki. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia korzystanie z Usługi.
I. Sposób korzystania ze świadczonych usług i opłaty
- Rezerwacja terminu wizyty odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i harmonogramu zamieszczonego na Stronie internetowej w zakładce „Umów wizytę”, poprzez telefon, sms lub email danej placówki.
- Pacjent rezerwujący wizytę zobowiązany jest:
- Uzupełnić formularz o wymagane dane: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail, lub podać te dane przy rejestracji poprzez telefon, sms lub email;
- Jeżeli jest wymagana – uiścić przedpłatę w formie zaliczki w wysokości 100% ceny wizyty wskazanej przy wyborze terminu wizyty. W szczególnych przypadkach (na przykład, gdy pacjent nie dotarł na poprzednio umówioną wizytę i nie poinformował ośrodka o tym fakcie z odpowiednim wyprzedzeniem) ma każdorazowo prawo do wymagania przedpłaty także, gdy na stronie internetowej taki wymóg nie widnieje;
- Podanie danych przez Pacjenta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia o zgodności z prawdą wszelkich danych udostępnionych Usługobiorcy oraz posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych, lub w przypadku jej ograniczenia posiadaniu niezbędnej zgody opiekuna prawnego.
- Po uzupełnieniu formularza rejestracyjnego, na adres e-mail podany przez Pacjenta w formularzu rejestracyjnym (a także w niektórych przypadkach na podany numer telefonu sms-em) zostanie wysłany link prowadzący do strony internetowej umożliwiającej uiszczenie przedpłaty. Link ważny jest 24 godziny od momentu jego utworzenia i tyle czasu ma pacjent na uiszczenie opłaty, co jest warunkiem skutecznej rezerwacji. Pacjent może także dokonać przelewu bezpośrednio na konto ośrodka, wymagane jest wtedy przesłanie potwierdzenia wygenerowanego w systemie bankowości elektronicznej banku pacjenta i przesłanie go na adres e-mail ośrodka w celu weryfikacji jego poprawności.
- Warunkiem dokonania rezerwacji terminu wizyty jest skuteczna rezerwacja wizyty na stronie internetowej Usługodawcy lub wyrażenie takiej chęci telefonicznie, poprzez sms lub email, co jest potwierdzane sms-em lub maile wysyłanym do pacjenta.
- W razie braku uiszczenia przedpłaty do 24h przed wybranym terminem wizyty lub niezwłocznie w przypadku rezerwacji terminu w czasie krótszym niż 24 h do wybranego terminu wizyty, gdy dla danego pacjenta lub danej usługi przedpłata jest wymagana, termin uznaje się za niezarezerwowany i dostępny dla pozostałych potencjalnych pacjentów.
- Przedpłatę można uiścić w następujący sposób:
- za pomocą kanałów płatności dostępnych na Stronie internetowej w zakładce „Umów wizytę”;
- przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy.
- Informację o zaksięgowaniu przedpłaty i potwierdzeniu rezerwacji terminu lub jego anulowaniu z powodu braku uiszczenia przedpłaty Pacjent otrzyma niezwłocznie na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym lub podany w trakcie rozmowy telefonicznej.
II. Reklamacje
- Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej Usługodawcy wskazany na stronie https://mindsetclinic.pl dla danego oddziału, gdzie usługa została wykonana lub gdy strona nie funkcjonuje na adres email: info@mindsetclinic.pl.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamacji.
III. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty
- Odwołanie przedpłaconej wizyty w zarezerwowanym terminie możliwe jest najpóźniej 24 h przed tym terminem. W przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie i braku odwołania we wskazanym terminie, uiszczona przedpłata nie podlega zwrotowi.
- Odwołanie zarezerwowanego terminu wizyty jest możliwe poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail Usługodawcy podany na stronie internetowej Usługodawcy lub poprzez kontakt telefoniczny/sms na numer Usługodawcy. Usługodawca nie przewiduje innej możliwości odwołania rezerwacji.
- Brak stawiennictwa na umówionej wizycie lub brak odwołania we wskazanym terminie skutkuje przepadkiem przedpłaty. Przedpłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny leżącej po stronie pacjenta, chyba, że Usługodawca stwierdzi inaczej.
- Spóźnienie się Pacjenta na zarezerwowany termin wizyty skutkuje jej skróceniem o czas spóźnienia, przy czym opłata pozostaje bez zmian. W razie spóźnienia przekraczającego połowę planowanego czasu trwania wizyty Usługodawca uprawniony jest do anulowania rezerwacji terminu wizyty, co skutkuje przepadkiem przedpłaty. Przedpłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny spóźnienia.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanego terminu wizyty najpóźniej na dwie godziny przed terminem. W razie odwołania Usługodawca zaproponuje Pacjentowi nowy termin wizyty. W przypadku braku akceptacji nowego terminu wizyty lub niezaproponowania go Usługodawca zwróci Pacjentowi całość uiszczonej przedpłaty.
- Usługodawca dokona zwrotu przedpłaty w terminie 7 dni od dnia odwołania zarezerwowanego terminu wizyty zgodnie z Regulaminem.
IV. Dane do kontaktu z Ośrodkiem
- Strona internetowa: https://mindsetclinic.pl
- Numer telefonu: +48 607707781
- Adres e-mail: info@mindsetclinic.pl
V. Zasady świadczenia usług Ośrodka stacjonarnie i on-line
- Osobę prowadzącą terapię obowiązuje tajemnica zawodowa, nie może ona dzielić się informacjami, w posiadanie których weszła w związku z wykonywaniem terapii, poza sytuacjami (w odniesieniu do psychoterapii) określonymi w kodeksie psychologa i prawie polskim, w tym konsultacji i superwizji.
- Osoba prowadząca terapię posiada odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania zawodu, podlega superwizji zawodowej. W swoich działaniach prezentuje uczciwość i szacunek wobec światopoglądu, orientacji czy tożsamości seksualnej, przekonań religijnych osób, z którymi pracuje.
- Sesje terapeutyczne i psychoterapeutyczne indywidualne trwają 50 minut, sesje psychoterapeutyczne par i małżeństw, rodzinne – 90 minut, sesje grupowe 90 lub 120 minut, konsultacja psychiatryczna 30 lub 50 minut, zmiany czasu wizyty mogą być zastosowane w porozumieniu z osoba prowadzącą terapię.
- Częstotliwość sesji, jak również czas trwania terapii określany jest indywidualnie z osobą prowadzącą terapię.
- W przypadku spóźnienia obowiązuje płatność za całą sesję, sesja nie może być przedłużana, ze względu na szacunek do czasu osób prowadzących, jak i kolejnych osób korzystając z usług Ośrodka.
- Wizyty można opłacać z góry przelewem na konto Ośrodka i wysyłanego na adres e-mail i/lub sms-em na numer telefonu pacjenta, lub gotówką i kartą płatniczą na miejscu w recepcji zawsze przed rozpoczęciem sesji, według aktualnych stawek za czas pracy poszczególnych specjalistów – informacja w recepcji.
VI. Zasady świadczenia usług Ośrodka stacjonarnie i on-line
- Dostęp do Strony internetowej i formularza rejestracji wizyty możliwy jest na urządzeniu komputerowym lub mobilnym przy spełnieniu następujących warunków:
- korzystania z jednej z następujących przeglądarek: Internet Explorer, Microsoft Edge, Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari;
- korzystanie z jednego z systemów operacyjnych: Windows, macOS, Linux/Ubuntu;
- minimalne wymagania sprzętowe:
- procesor Pentium 4 lub nowszy wspierający SSE2 (wszystkie współczesne procesory);
- 512MB pamięci RAM dla systemów 32-bitowych oraz 2GB pamięci RAM dla systemów 64-bitowych;
- minimum 200 MB wolnego miejsca na dysku do przechowywania danych tymczasowych i ciasteczek;
- stałe połączenie do sieci Internet.
- Do dokonania rezerwacji za pośrednictwem formularza konieczne jest posiadanie przez Pacjenta:
- rachunku bankowego, w banku działającym na terytorium RP w przypadku wizyty przedpłaconej lub przelewem;
- konta poczty elektronicznej;
- telefonu komórkowego z aktywnym numerem u operatora działającego na terenie Polski.
VII. Zasady świadczenia usług Ośrodka stacjonarnie i on-line
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
- Wszelkie spory między Usługodawcą a Pacjentem będą rozstrzygane w sposób polubowny.
- W przypadku nierozwiązania sporów na drodze polubownej, między Usługodawcą, a Pacjentem, sądem właściwym jest Sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla miejsca siedziby Usługodawcy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 12.07.2024 r.